13 Mart 2021 tarihinde yazılı, 07 – 18 Haziran 2021 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan ve asil listede yer alan adayların anılan göreve atanabilmeleri için istenen belgeleri tamamlayarak en geç 6 Ağustos Cuma günü mesai bitimine kadar Sakarya Vergi Dairesi Başkanlığı (Personel Müdürlüğü) İstiklal Mahallesi Kirişhane Caddesi No:49 Serdivan / SAKARYA adresine şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
İSTENİLEN BELGELER
1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 adet)
- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır.
2- Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler:
- Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,
- Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği, (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)
- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,
3- Son üç ay içinde çekilmiş altı adet 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir.)
4- Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair beyan formu(Askerliğini yapmış veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir.)
5- Adli Sicil veya adli sicil arşiv kaydı belgesi,
6- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet)
- “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formunu Doldururken Dikkat Edilecek Hususlar” yazısına göre, doldurulacaktır.
- Formun alt kısmındaki bölüm Başkanlığımızca onaylanacaktır.
-Mal bildirim formu, önlü arkalı olarak tek sayfa olarak hazırlanacaktır.
8- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
9- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge
NOT:
- 4,6 ve 7 nci maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları ilgili madde üzerindeki linkten temin edilerek doldurulacaktır.
- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.
- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.
- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.
- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.
- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.